1402-11-29 00:05
287
0
88836
وصیت‌نامه شهید «عزیزالله قربانی»:

دشمنان از سایه خود می‌ترسند!

شهید «عزیزالله قربانی» در نامه‌ای به پسر دایی خود می‌نویسد: «یک شب یکی از همرزمانم چند بعثی را با یک آفتابه غافلگیر کرد، خلاصه ابراهیم جان، بعثی‌ها از سایه خودشان می‌ترسند.»

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»؛ شهید عزیزالله قربانی، بیستم مرداد ۱۳۴۳در شهرستان گرگان به دنیا آمد. پدرش محمدعلی و مادرش بیگم نام داشت. تا اول متوسطه درس خواند. به عنوان پاسدار در جبهه حضور یافت. بیست و پنجم اسفند ۱۳۶۶ در خرمال عراق با سمت فرمانده گروهان بر اثر اصابت ترکش خمپاره به شهادت رسید. مزار وی در گلزار شهدای امامزاده عبدالله زادگاهش واقع است.

«بسمه تعالی»
با درود و سلام بی‌کران بر امام زمان (عج) و نایب بر حقش امام خمینی و با سلام و درود بر ارواح طیبه و مطهر شهدا از یاسر و سمیه تا به حال و تا شهدای انقلاب جهانی حضرت مهدی(عج) و با سلام و درود بی‌پایان بر خانواده‌های معظم شهدا علی الخصوص فرزندان دلیر و شجاع شهدا حضور محترم پسر دایی عزیزم «سید ابراهیم میر حسینی» سلام علیکم.

پس از تقدیم عرض سلام سلامتی شما و خانواده را از درگاه خداوند بزرگ خواهانم هر گاه از حال پسر عمه‌ات عزیزالله خواسته باشی الحمدالله خوبم و به دعاگویی وجود شریف مشغول هستم.

ابراهیم جان، ما الان در منطقه هفت تپه هستیم و قرار بود ما را آموزش غواصی بدهند که بتوانیم برویم زیرآب و شنا کنیم و عراقی‌ها را با نارنجک سقط کنیم. البته فعلا ما را در این منطقه نگه داشته‌اند و خطّ مقدم نبرده‌اند.

ابراهیم جان، یک شب یکی از بسیجی‌ها رفته بود کنار سنگرشان ناگهان دید چند عراقی که برای شناسایی آمده بودند به سنگرشان نزدیک شدند و بسیجی بی‌اختیار آفتابه را گرفت به طرف عراقی‌ها و گفت «قف» یعنی به زبان عربی گفت «ایست»؟!

عراقی‌های بیچاره فکر کردند که ایرانی‌ها چی اسلحه جدیدی درست کرده‌اند و با اینکه خیلی ناترس و قوی بودند اسلحه‌هایشان را انداختند و خودشان را تسلیم کردند. خلاصه ابراهیم جان، بعثی‌ها از سایه خودشان می‌ترسند.

خب ابراهیم جان، مشق و درس‌ات را انجام میدهی یا نه؟ مشق‌هایت را نوشتی؟ درسهایت را خواندی؟ ابراهیم جان دیگر عرضی ندارم جز اینکه برایم در موقع نمازها که در مسجد می‌خوانی دعا بکنی که انشاءالله هر چه زودتر رزمندگان اسلام پیروز بشوند.


خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار
از عمر ما بکاه و بر عمر رهبر افزا

خداحافظ ۶۵/۲/۸

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.